Objednávka svozu do servisu a ke kalibraci

Objednávka svozu do servisu a ke kalibraci



Potřebujete-li seřídit nebo zkalibrovat váš přístroj, využijte naši službu vyzvednutí přístroje přímo na vámi zadané adrese.


Nebo si zarezervujte čas v některém z našich servisů v Praze, Pardubicích, Olomouci, Brně nebo Hradci Králové.

nová rezervace


Vyzvednutí přístroje u vás a dopravení do servisu,  je ZDARMA. Svoz je realizován kurýrní službou PPL, přístroj u vás můžeme vyzvednout již následující pracovní den.

Posouzení opravitelnosti je zpoplatněno částkou 500,- + DPH Kč, která je účtována při přijetí měřidla. Čátka je účtována i v případě, že servisní technik dojde k závěru, že přístroj není možné seřídit, a v případě odmítnutí provedení servisu. Tato částka alespoň částečné pokrývá naše náklady spojené s rozebíráním a diagnostikou přístroje, která u běžných křížových a rotačních laserů zabere hodinu času.

Pokud se rozhodnete opravu provádět nebo v naší firmě zakoupíte přístroj nový, částku neúčtujeme a 500,- Kč je použita jako záloha na nový přístroj nebo servis.

Pokud v případě neopravitelnosti vyžadujete vystavit protokol o neopravitelnosti, tento je zpoplatněn částkou 200,- + DPH.


Servis a kalibrace se provádí až po schválení předem navržené ceny za opravu.  Pokud na základě cenové nabídky opravu odmítnete, bude vám výrobek zaslán neopravený zpět na dobírku s doúčtováním částky za posouzení servisu + dopravné zpět.

V případě odmítnutí opravy Vám dále budou účtovány náklady za obousměrnou dopravu  ve výši 260,- Kč (+ DPH).

V případě schválení ceny servisu náklady na vyzvednutí přístrojů na vaší adrese NEÚČTUJEME, zaplatíte pouze náklady na zaslání servisovaného výrobku zpět k vám, a to ve výši 140- Kč + DPH.

Upozorňujeme, že neneseme zodpovědnost za poškození přístroje během přepravy od vás k nám. Při přijetí přístroje servisem provedeme ohledání stavu přístroje, vypíšeme servisní list, ve kterém popíšeme zjevné závady a poškození, uděláme fotodokumentaci. Stav přijetí přístroje od vás budeme potřebovat potvrdit. Pokud od vás dostaneme vyjádření, že jste přístroj posílali např. ve funkčním stavu a nám dorazil jako nefunkční, opravu realizovat nebudeme. Přístroj si pak můžete vyzvednout na naší adrese - nebude vám zaslán !.